Onze werkwijze

Om het beste interieuradvies te kunnen geven, hanteren wij een bepaalde werkwijze. Onderstaand voorbeeld geldt vooral voor een compleet interieuradvies maar de grote lijnen zijn hetzelfde in ieder advies.

  1.  Wanneer de overeenkomst voor een interieuradvies staat wordt er verder contact met de klant gelegd waarin afspraken worden gemaakt over de datum en plaats van het kennismakingsgesprek. 
  2. Wanneer de datum en plaats zijn vastgesteld ga ik een vragenlijst samenstellen en moodboards van de drie hoofdstijlen (klassiek, landelijk en modern) maken, dit neem ik allemaal mee naar het kennismakingsgesprek zodat ik een goed beeld kan vormen over de wensen van de klant.
  3. Als het kennismakingsgesprek heeft plaatsgevonden is er een datum en plaats afgesproken voor de tussentijdse presentatie. In de periode tussen het kennismakingsgesprek en het tussentijdse gesprek ga ik het complete interieuradvies maken (moodboard maken, producten uitzoeken, 3D-modellen maken, shoppinglist maken en de algehele presentatie vormgeven.
  4. In het tussentijdse gesprek geef ik uitleg bij de presentatie en wordt er besproken welke onderdelen van het advies veranderd moeten worden om aan de wensen van de klant te voldoen. Tevens wordt de datum en plaats voor het eindgesprek vastgesteld.
  5. Tussen het tussentijdse gesprek en het eindgesprek pas ik alle onderdelen aan die nog niet voldeden tijdens het tussentijdse gesprek. In sommige gevallen komt het voor dat ik in deze periode extra contact met de klant heb.
  6. In het eindgesprek presenteer ik de wijzigingen die in het ontwerp zijn gedaan en overhandig ik alles aan de klant.