Verzending & retourneren

Verzending

Als je je bestelling voor 16:00 hebt geplaatst en we hebben je betaling ontvangen dan versturen we je bestelling binnen 1 - 2 dagen. Je ontvangt een mail met je track & trace code (indien beschikbaar). Normaal gesproken wordt je zending dan de volgende dag geleverd, maar hou er rekening mee dat dit anders is als je op vrijdagavond, zaterdag of zondag bestelt, meestal wordt de bestelling dan pas op dinsdag geleverd. Ook met feestdagen en speciale acties - zoals Black Friday - kan het bij de post drukker zijn dan normaal, dus hou er dan ook rekening mee dat je bestelling een aantal dagen later bezorgd kan worden dan normaal.

Mocht je bestelling niet binnenkomen binnen de verwachte tijd, neem dan even contact met ons op zodat wij contact kunnen zoeken met de PostNL en jou vervolgens hierover kunnen informeren.

Wil je je bestelling liever afhalen in onze winkel in Anna Paulowna? Dit kun je kiezen bij het afreken, uiteraard komen dan de verzenkosten te vervallen. In onze winkel kun je gedurende de reguliere openingstijden terecht. Wil je je bestelling op ons woonadres in Barsingerhorn afhalen, geef dit dan aan bij de opmerkingen, dan nemen we contact met je op voor een afspraak.

Gratis verzenden:
Bestel je voor meer dan €50,- dan verzenden wij je bestelling gratis! Wij verzenden je bestelling met PostNL en na betaling ontvang je een mailtje met de track & trace code.

Pakketpost, brievenbuspakketje of briefpost
Voor bestellingen onder de €50,- kiezen we op basis van de afmetingen en het gewicht de gunstigste verzendmethode. Pakketpost en brievenbuspakketjes worden verzonden met track & trace code, voor briefpost geldt dit niet.

Tarieven:
- Pakketpost: € 5,50
- Brievenbuspakketje: € 3,95
- Briefpost: €1,00 - € 3,00 (afhankelijk van het gewicht)

De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het aankoopbedrag, het formaat en het gewicht van je bestelling en zie je tijdens het afrekenen.

 

Retourneren

Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen? Dan heb je het recht het artikel, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen retour te melden. Deze tijd gaat in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling retour te zenden naar Sisällä.

Wanneer de bestelling in goede staat is ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag van de desbetreffende producten (exclusief de verzendkosten van de retourzending) binnen 14 dagen op je bankrekening overgemaakt.

Hoe te retourneren?

Wanneer je een artikel wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar info@sisalla.nl om door te geven dat je bestelling (of een deel daarvan) retour komt. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, daarom rekenen wij ook geen retourkosten. Vervolgens kun je het pakket inleveren bij een PostNL punt. Graag het verzendbewijs goed bewaren, dit is het bewijs dat je het pakket hebt teruggestuurd en zo kunnen we het pakket altijd traceren.

Het artikel dient binnen 14 dagen in de originele staat en verpakking en voldoende gefrankeerd retour te worden gestuurd. Het artikel moet onbeschadigd zijn en netjes ingepakt retour worden gezonden.

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer deze onbeschadigd, in originele verpakking en met juiste frankering zijn ontvangen door Sisällä. Beschadigde, gebruikte of bevuilde artikelen en onjuiste frankering worden niet geaccepteerd en kunnen wij niet in behandeling nemen.

Ruilen

Wil je een product ruilen? Geen enkel probleem, neem even contact op met info@sisalla.nl. De verzendkosten die je maakt om je bestelling terug te sturen worden niet door Sisällä vergoed en zijn dus voor eigen rekening. We adviseren je om het verzendbewijs altijd goed te bewaren.